OLM RENDSZER
Professzionális
MUNKAIDŐ NYILVÁNTARTÓ RENDSZER
papírok és excel táblák helyett
OLM - MUNKAIDŐ TERVEZŐ, NYILVÁNTARTÓ RENDSZER
Az online rendszer megoldást nyújt a munkaidővel kapcsolatos összes kötelezettségre
BEOSZTÁS
A generált munkaidő beosztás előnye, hogy csak változás esetén kell a munkaidő beosztással dolgozni.
MUNKAIDŐ
A munkaidő naprakész nyilvántartásáról és a naprakész adatokról a Rendszer gondoskodik.
SZABADSÁG
A tervezés, kérvényezés, nyomtatás engedélyezés és értesítés funkciók helyettesítik a szabadságos tömböt.
TÁVOLLÉT
Betegszabadság, táppénz, GYED, GYES, kiküldetés, igazolt, igazolatlan távollétek, és egyéb speciális napok nyilvántartása.
JELENLÉT
Érkezés – távozás adatokból generált munkaidő kezdet és vég. Figyelmeztetések: késett, korábban távozott.
BELÉPTETŐ
Kártyás, ujjlenyomatos, forgóvillás, mágneszáras KI – BE mozgás rögzítés és ellenőrzés.
A RENDSZER ELŐNYEI
NYERJEN BEPILLANTÁST A RENDSZERBE
Próbálja ki kötelezettségmentesen az OLM Rendszert!
Számlázási adatok megadása nem kötelező!
AZ OLM RENDSZER MODULJAI
BEOSZTÁS
Professzionális beosztás készítő Jogszabálymegfelelősségi vizsgálattal
Az egyedi kódos nézet (pl: DE, DU, É ) segítségével, könnyedén cégre szabható beosztás tervezetek készítése. Jogszabály megfelelőségi vizsgálat támogatja a „NEM munkaügyi szakértő” vezetők munkáját. Előre generált egy éves munkarend, amellyel csak módosítás esetén kell foglalkozni.
ELŐNYÖK:
- GENERÁLT MUNKARENDEK
- JOGSZABÁLYI MEGFELELŐSÉG
- NYOMTATHATÓ BEOSZTÁSOK
MUNKAIDŐ
A papíros jelenléti ív kiváltója
Naprakész munkaidő nyilvántartás vezetés. Csak változás esetén (túlóra, betegség, stb.) kell a munkaidő nyilvántartással foglalkozni. Az egységvezetők kezelhetik a beosztottak munkaidő nyilvántartásait. A központban a felelős személy naprakészen láthatja és ellenőrizheti az egyes telephelyek időadatait.
ELŐNYÖK:
- NAPRAKÉSZ NYILVÁNTARTÁS
- HAVI 1DB DOLGOZÓI ALÁÍRÁS
- MUNKAIDŐKERET KEZELÉS
SZABADSÁG
Szabadságos tömbök, kartonok helyett
A magyarországi szabályoknak megfelelő szabadság számolás (alap, életkor szerinti, gyermekek után járó, apanap, stb.). Szabadságok órás számolása és a munkaidő beosztással megegyező órában történő nyilvántartása. Előre kitöltött szabadság engedélyek – kérelmek nyomtathatóak aláíráshoz.
ELŐNYÖK:
- SZABADSÁGOS TÖMB HELYETT
- CSOPORTOS SZABADSÁG TERVEZÉS ENGEDÉLYEZÉS
- E-MAIL-ES ÉRTESÍTÉS
TÁVOLLÉT
Távollétek, kieső napok nyilvántartása
Betegszabadságok nyilvántartása. Naptári napokban kezelendő távollétek nyilvántartása (pl. táppénz, CSED, GYES, GYED, stb.). Órákban is kezelendő távollétek nyilvántartása (pl. kiküldetés, igazolt fizetett távollét, stb.)
ELŐNYÖK:
- TÁVOLLÉTEK NYILVÁNTARTÁSA NAPOKBAN, ÓRÁKBAN
- BETEGSZABADSÁGOK NYILVÁNTARTÁSA
- KIKÜLDETÉS, TÁPPÉNZ, GYES, GYED, STB…NYILVÁNTARTÁSA
JELENLÉT
Ki - Be lépések regisztrálása a precíz statisztikák érdekében
Érkezés és távozás időadatok kezelése. Összes helyszín érkezés – távozás adatát egy helyen lehet látni (pl: több telephely az országban, esetleg gyáregység). Kártyás, ujjlenyomatos és kódos időadat rögzítés. Esetlegesen meglévő beléptető rendszer kártyáit, a mi rendszerünk is tudja olvasni.
ELŐNYÖK:
- ÉRKEZÉS – TÁVOZÁS ADATOK NYILVÁNTARTÁSA
- ÉRKEZÉS – TÁVOZÁS ADATOKBÓL GENERÁLT MUNKAIDŐ KEZDET ÉS VÉG
- FIGYELMEZTETÉSEK: KÉSETT, KORÁBBAN TÁVOZOTT, NEM CSIPOGOTT, …
BELÉPTETŐ
Forgóvillás kapuk, mágneszáras ajtók a biztonság és precíz munkaidő nyilvántartás érdekében
Kártyás, ujjlenyomatos és kódos olvasók vegyes alkalmazása is egy okos beléptető rendszeren belül. Összes helyszín BE – KI mozgás adatát egy helyen lehet látni (pl: több telephely az országban, esetleg gyáregység). Nem csak hagyományos ajtók, hanem sorompók, automata ajtók, forgóvillák, ipari kapuk vezérlése.
ELŐNYÖK:
- TÖBB TELEPHELY ADATAI KÖZPONTILAG KEZELHETŐ
- AKÁRMIKOR BŐVÍTHETŐ TELEPHELYTŐL FÜGGETLENÜL
- ÉRKEZÉS – TÁVOZÁS ADATOK BEKERÜLHETNEK A JELENLÉT MODULBA
ÜGYFELEINK VÉLEMÉNYE

SZABÓ ILDIKÓ
“A Rendszer nagyban megkönnyíti a mindennapi munkaügyi feladataimat. A bevezetés során köszönöm a rendkívül türelmes és ügyfélbarát hozzáállását az OLM csapatának!”

KOVÁCS IVETT
“Gyors, megbízható és könnyen kezelhető a rendszer. Végre nem kell bajlódnom a hó végi papíros jelenléti ívek adminisztrációjával és a bérszámfejtés is elő van készítve.”

TAKÁCS ANNA
“Örülök, hogy egy volt kollégám figyelmembe ajánlotta a Beosztástervezőt, amellyel a jogszabályoknak megfelelő beosztásokat tudok tervezni és nyomtatni.”
VAGY
És akik már minket választottak









Minden egy nagy ötlet egy szikrával kezdődik, de az igazság az, hogy a Rendszerről már akkor álmodtam amikor még csak az asztali pc is ritkaság számba ment. Erzse Tibor vagyok az OLM Rendszer ügyvezetője. Sokan munkaügyi szakértőként, tanácsadóként ismernek. A célom az, hogy a korszerű technológiával és a tapasztalatommal a munkaügyeket olyan könnyűvé tegyem mint a felhőket.
Kapcsolat
- E-mail: ugyfelszolgalat@olm.hu
- Telefon: +36 70 380 2997
- Cím: 1036 Budapest, Szent István Krt. 4.
A kipróbálás kötelezettségmentes!
Számlázási adatok megadása NEM kötelező.