Professzionális Munkaidő Nyilvántartó Rendszer és HR szoftver megoldásokat kínáló cégünk keres a csapatába elhivatott key account menedzsert. Cégünk az OLM Rendszer nagyvállalati ügyfelek munkáját teszi könnyebbé innovatív szoftveres megoldásaival. AZ OLM Rendszernél kiemelten fontosnak tartjuk a partnereink elégedettségét ezért várunk folyamatosan bővülő csapatunkba.
KEY ACCOUNT MENEDZSER (IT)
munkakörbe keresünk új munkatársat
FELADAT:
- A hozzá rendelt 1 milliárd árbevétel fölötti ügyfelekkel történő folyamatos és aktív kapcsolattartás
- Ügyfelektől beérkező kérések, elképzelések továbbítása az ügyfélszolgálatnak és az elkészült fejlesztések nyomon követése, valamint azok státuszának jelzése a megrendelő felé
- Tájékoztató készítése a havi rendszerességgel a bejelentett újdonságokról
- Partnerek tájékoztatása az új funkciókról és fejlesztésekről
- Ügyfélnél helyszíni részvétel az OLM Rendszer helyszíni beállítása során (2-4 óra/ helyszín)
- A rá bízott ügyfél elégedettségi projektek megszervezése
- Proaktív részvétel az ügyfelek számára szóló marketing anyagok előkészítésében
- Tájékoztató készítése a havonta bejelentett újdonságokról
- Kapcsolattartás az ügyfélszolgálat és értékesítés között
ELVÁRÁSOK:
- kiemelt ügyfelekkel szerzett tapasztalat (szoftver területen szerzett tapasztalat előny)
- ügyfélközpontú és értékesítés orientált szemlélet
- jó fogalmazási készség szóban és írásban is
- kiváló kommunikációs készség
- felsőfokú végzettség
AMIT KÍNÁLUNK:
- versenyképes jövedelem plusz jutalék
- nagyvállalati ügyfelek
- előre lépési lehetőség
- jó hangulatú csapat
ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):
- IT, szoftver
- Értékesítés, Kereskedelem
- Key Account Manager
- Nagyvállalat
- Teljes munkaidő
SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:
- Minimum 3 év szakmai tapasztalat
SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:
- Nem igényel nyelvtudást
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest, 1137 Szent István Krt 4.
Kérjük fényképes önéletrajzát küldje el az allas@olm.hu email címre a tárgymezőben tüntesse fel, hogy ’key account menedzser’.