Kommunikációs modul

kommunikacio-modul-hero-olm-rendszer

ÉLMÉNY A KAPCSOLATTARTÁS MUNKATÁRSAIVAL

Multiplatformos kommunikáció, hogy élmény legyen a kommunikáció munkavállalóiddal.

BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓ

HR ADMINISZTRÁCIÓ

DIGITÁLIS OKTATÁS

FUNKCIÓK

funkcio-hirek-bluecolibri-olm-rendszer

HÍREK

Vállalati hírek megosztása képekkel és videókkal minden munkavállaló vagy kijelölt csoportok számára.

NÉVJEGYZÉK

Céges ki- kicsoda. Hozzáférés minden munkavállaló céges elérhetőségéhez.

funkcio-nevjegyzek-bluecolibri-olm-rendszer
funkcio-esemenyek-bluecolibri-olm-rendszer

ESEMÉNYEK

Szervezeti események létrehozása és megosztása egy könnyen kezelhető naptárban, visszajelzési lehetőséggel.

DOKUMENTUMTÁR

,,Elolvastam és megértettem”-típusú, szabályzatok, előírások, tájékoztatók és vállalati anyagok megtekintése, letöltése és visszajelzés küldése.

funkcio-dokumentumtar-bluecolibri-olm-rendszer
funkcio-kiemelt-tajekoztato-bluecolibri-olm-rendszer

KIEMELT TÁJÉKOZTATÓ

Fontos, rövid hírek, azonnali tájékoztatók figyelemfelkeltő megjelenítése.

GALÉRIA

Albumok készítése és megtekintése. A vállalat életét megragadó képek és videók le- és feltöltése.

funkcio-galeria-bluecolibri-olm-rendszer
funkcio-kiemelt-tajekoztato-bluecolibri-olm-rendszer

KÖZÖSSÉGEK

Csoportok létrehozása érdeklődési köröknek, munka-területeknek, lokációknak stb. megfelelően. Célzott tartal-mak küldése és megosztása a közösségek számára.

FELMÉRÉS

Online felmérések készítése, megosztása és kitöltése egyszerűen, mérhetően, azonnali statisztikákkal.

funkcio-galeria-bluecolibri-olm-rendszer

E-LEARNING

funkcio-elearning-1-bluecolibri-olm-rendszer

MULTIFORMÁTUM

Beágyazott videó, képes és szöveges anyagok, lapozhatóvá alakított interaktív prezentációk, letölthető tananyagok (Word és Excel fileok, ppt, pdf, stb.)

OKTATÁS SZERVEZÉS

Adminisztrációs felületén Onboarding és képzési folyamatok összeállítása, szerkesztése. 

funkcio-elearning-2-bluecolibri-olm-rendszer
funkcio-elearning-3-bluecolibri-olm-rendszer

KÉPZÉS MENEDZSMENT

Átlátható folyamatok és elemek, formázható másolható tananyagok, variálható elemek, egyszerű sablonok, riportok statiszikák, adatok exportálása.)

ÜGYINTÉZÉS

Egyedi ügyintézési folyamatok összeállítása, egyedi űrlapok és kérdőívek segítségével.

Többszintű jogosultság kezelés, nyomon követhető státuszok, párbeszéd panelek.

funkcio-ugyintezes-olm-rendszer

INTRANET

intranet-funkcio-olm-rendszer

Modern intranet felület a napi szintű kommunikációs és adminisztrációs feladatok támogatására.

  • Könnyen használható
  • Igényre szabható
  • Bővíthető

főbb előnyök

felhasznalok-kezelese-olm-kommunikacios-modul

FELHASZNÁLÓK KEZELÉSE_

Felhasználók felvétele, törlése és kezelése.

moderálás-olm-kommunikacios-modul

MODERÁLÁS_

A felhasználók által megosztott tartalmak jóváhagyása, és ellenőrzése.

tartalmak-kezelese-olm-kommunikacios-modul

TARTALMAK KEZELÉSE_

Tartalom létrehozása, megosztása, moderálása.

értesítések-küldése-olm-kommunikacios-modul

ÉRTESÍTÉSEK KÜLDÉSE_

Push értesítések küldése a felhasználók telefonjára.

csoportok-kezelese-olm-kommunikacios-modul

CSOPORTOK KEZELÉSE_

Célzott üzenetek küldése (különböző csoportoknak), és csoportok kezelése.

elemzések-riportok-olm-kommunikacios-modul

ELEMZÉSEK ÉS RIPORTOK_

Hozzáférés a megosztott tartalmak statisztikáihoz.

HOGYAN VEZETJÜK BE?

ELŐKÉSZÍTÉS

Szakértőink felmérik a vállalat működését, céljait és igényeit. Segítünk a bevezetési stratégia kialakításában és a megfelelő időzítésben.

BEVEZETÉS

Testre szabjuk a kiválasztott modulokat és funkciókat. Tréning folyamán megtanítjuk és segítjük az eszköz használatát. Együtt kidolgozzuk a stratégiát és az első kommunikációs anyagokat, aktivitásokat.

TÁMOGATÁS

Az implementációt követően folyamatos asszisztenciát nyújtunk a technikai és tartalomgyártási kérdésekben, hogy garantáltan sikeres legyen a projekt.

ön is csak a számoknak hisz?

0
CÉG
0
FELHASZNÁLÓ
0
PARTNER

PARTNEREINK

inspiráló vélemények

“A Rendszer nagyban megkönnyíti a mindennapi munkaügyi feladataimat. A bevezetés során köszönöm a rendkívül türelmes és ügyfélbarát hozzáállását az OLM csapatának!”
SZABÓ ILDIKÓ
HR vezető
“Gyors, megbízható és könnyen kezelhető a rendszer. Végre nem kell bajlódnom a hó végi papíros jelenléti ívek adminisztrációjával és a bérszámfejtés is elő van készítve.”
KOVÁCS IVETT
Személyügyi intéző
“Örülök, hogy egy volt kollégám figyelmembe ajánlotta a Beosztástervezőt, amellyel a jogszabályoknak megfelelő beosztásokat tudok tervezni és nyomtatni.Ezzel rengeteg időt spórolok meg”
TAKÁCS ANNA
Team Leader

TEGYE MEG AZ ELSŐ LÉPÉST!

Kommunikációs modul
Ügyfélszolgálatunk és értékesítőink nagyon kedvesek és alig várják, hogy beszélgessenek önnel. Kérjen visszahívást  vagy hívjon bátran a +36 30 661 2775 telefonszámon!
Hírlevél és Általános Szerződési Feltételek*
Adatkezelési tájékoztató (GDPR)*