OLM RENDSZER

Professzionális HR digitalizációs eszköz

Hogyan lehet vállalata akár 40%-al hatékonyabb?
Kérjen telefonos tájékoztatót most!
  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.

Digitalizált HR folyamatok egy rendszerben

 

Teljes körű megoldásokat kínálunk vállalata HR adminisztrációjára, HR kontrollingjára és termelés irányítására. 

 

OLM Rendszer minden eszközön

ELŐNYÖK

VALÓS IDEJŰ ADATOK

ONLINE ELÉRHETŐ

MODULÁRIS FELÉPÍTÉS

FEDEZZE FEL MODULJAINKAT!

Moduljaink külön-külön alkalmazásként is igénybe vehetőek. Egymással integrálva pedig hatékony rendszert alkotnak.

olm-beosztas-logo

BEOSZTÁS

Tervezzen beosztásokat játékos könnyedséggel akár egyetlen kattintással, generált munkarend esetén.

olm-okosbeosztas-logo

OKOS BEOSZTÁS

Munkaidő beosztás munkahelyre, munkakörre vagy akár munkaállomásokra bontva is.

olm-munkaido-logo

MUNKAIDŐ

Naprakész, pontos, automatizált és a törvényeknek garantáltan megfelelően, valós idejű munkaügyi nyilvántartás.

olm-szabadsag-logo

SZABADSÁG

Tervezzék meg közösen a szabadságokat vállalatánál innovatív modulunkkal.

olm-tavollet-logo

TÁVOLLÉT

Betegszabadság, táppénz, GYED, GYES, kiküldetés, igazolt, igazolatlan távollétek, és egyéb speciális napok nyilvántartása.

olm-jelenlet-logo

JELENLÉT

Érkezés – távozás adatokból generált munkaidő kezdet és vég. Figyelmeztetések: késett, korábban távozott.

ÚJDONSÁG!

INTÉZZE HR ÜGYEIT SZABADON MOBIL ALKALMAZÁSUNKKAL

Valós idejű munkaügyi adatok. Szabadság-távollét kérvényezés jóváhagyás. 

Az OLM Rendszer innovatív alkalmazásával bárhonnan és bármikor tud szabadságot vagy távollétet kérvényezni. A percre pontos munkaidő adatoknak köszönhetően minden fontosabb információt megtalál a munkavégzéshez.

olm-kompetencia-logo

KOMPETENCIA

Kompetencia mátrix alapú, képzés adminisztráció, teljes körű szervezést, lebonyolítást segítő funkciókkal és E-mailes értesítőkkel.

A vállalati képzések szervezése lebonyolítása egy igazi rémálom volt idáig. Rengeteg egyeztetés adminisztrálás és a folyamatos odafigyelés kimerítő volt.

Ráadásul a munkakörökhöz vagy munkafolyamatokhoz szükséges dolgozók képesítései és jogosítványai gyakran lejártak vagy pontatlanok voltak.

Az OLM Rendszer KOMPETENCIA moduljával most minden egyetlen intuitív felületre kerül, rengeteg hasznos funkcióval.

olm-hr-logo

HR

Prémium digitális alkalmazás, amelyben személyre szabottan tudja a munkavállalókhoz rendelni és kezelni adataikat.

olm-munkaruha-logo

MUNKARUHA

Figyelmezteti, ha a munkaruházat kihordási ideje lejár és nyilvántartja a munkaruházatot.

olm-uzemorvos-logo

ÜZEMORVOS

Online kapcsolat az üzemorvossal és automata értesítő a soronkövetkező vizsgálatokról, csoportos kimutatással a lejáró igazolásokról.

olm-termeles-logo

TERMELÉS

Tegye átláthatóvá a termelési folyamatokat és maximalizálja a vállalata teljesítményét innovatív megoldásunkkal.

olm-dokumentum-logo

DOKUMENTUM

Papírmentes adminisztráció, azonnal hozzáférhető bárhonnan és hitelesített állománnyal.

olm-belepteto-logo

BELÉPTETŐ

Kártyás, ujjlenyomatos, forgóvillás, mágneszáras KI – BE mozgás rögzítés és ellenőrzés, okos funkciókkal.

olm-teljesitmeny-logo

TELJESÍTMÉNY

Motiválja a közös sikerre dolgozóit, cégre szabható pontozási rendszerrel és azonnal áttekinthető felülettel.

olm-utazas-logo

UTAZÁS

Automatizálja az utazási költségtérítés számításokat, ötletes modulunkkal.

olm-oktatas-logo

OKTATÁS

Edukálja munkavállalóit 21. századi módon bárhonnan és bármikor. Készítsen interaktív kurzusokat.

olm-hokamera-logo

TESTHŐMÉRSÉKLET MÉRŐ

Fokozza csúcstechnológiával a biztonságérzetet járvány helyzetben is. Valós idejű képkészítés és riasztás funkciókkal.

olm-kommunikacio-logo

KOMMUNIKÁCIÓ

Kapcsolódjanak össze munkatársaival egyedülálló kommunikációs csatornán keresztül.

olm-munkavedelem-logo

MUNKAVÉDELEM

Óvja meg dolgozóit és vendégeit csúcstechnológiás megoldásunkkal.

kiemelt megoldásunk:

olm-kompetencia-logo

KOMPETENCIA

Kompetencia mátrix alapú, képzés adminisztráció, teljes körű szervezést, lebonyolítást segítő funkciókkal és E-mailes értesítőkkel.

A vállalati képzések szervezése lebonyolítása egy igazi rémálom volt idáig. Rengeteg egyeztetés adminisztrálás és a folyamatos odafigyelés kimerítő volt.

Ráadásul a munkakörökhöz vagy munkafolyamatokhoz szükséges dolgozók képesítései és jogosítványai gyakran lejártak vagy pontatlanok voltak.

Az OLM Rendszer KOMPETENCIA moduljával most minden egyetlen intuitív felületre kerül, rengeteg hasznos funkcióval.

ön is csak a számoknak hisz?

0
MEGTAKARÍTOTT MUNKAÓRA
0
FELHASZNÁLÓ
0
PARTNER

PARTNEREINK

inspiráló vélemények

“A Rendszer nagyban megkönnyíti a mindennapi munkaügyi feladataimat. A bevezetés során köszönöm a rendkívül türelmes és ügyfélbarát hozzáállását az OLM csapatának!”
SZABÓ ILDIKÓ
HR vezető
“Gyors, megbízható és könnyen kezelhető a rendszer. Végre nem kell bajlódnom a hó végi papíros jelenléti ívek adminisztrációjával és a bérszámfejtés is elő van készítve.”
KOVÁCS IVETT
Személyügyi intéző
“Örülök, hogy egy volt kollégám figyelmembe ajánlotta a Beosztástervezőt, amellyel a jogszabályoknak megfelelő beosztásokat tudok tervezni és nyomtatni.Ezzel rengeteg időt spórolok meg”
TAKÁCS ANNA
Team Leader

KÜLDETÉSÜNK

Minden nagy ötlet egy szikrával kezdődik, de az igazság az, hogy a Rendszerről már akkor álmodtam amikor még csak az asztali pc is ritkaság számba ment. Erzse Tibor vagyok az OLM Rendszer ügyvezetője. Sokan munkaügyi szakértőként, tanácsadóként ismernek. A célom az, hogy a korszerű technológiával és a tapasztalatommal a HR adminisztráció digitalizált jövőjét hozzam el.
Erzse Tibor az OLM Rendszer ügyvezetője
Erzse Tibor
ügyvezető igazgató

TEGYE MEG AZ ELSŐ LÉPÉST!

Ügyfélszolgálatunk és értékesítőink nagyon kedvesek és alig várják, hogy beszélgessenek önnel.
Kérjen visszahívást  vagy hívjon bátran a +36 30 661 2775 telefonszámon!

ÉRDEKEL A RENDSZER, VISSZAHÍVÁST KÉREK

  • Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
  • Adjon meg egy értéket ami nagyobb vagy egyenlő ezzel: 1.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

E-mail: ugyfelszolgalat@olm.hu
Telefon: +36-30-661-2775
Cím: 1137 Budapest, Szent István krt. 12. (iroda)