Oldal kiválasztása
Virtuális vezetési útmutató - OLM Rendszer

A munkavállalók virtuális irányítása bár sok előnnyel jár, mégis számos kihívást tartogat magában. Egy jó vezetőnek rendelkezni kell empátiával, döntési képességgel, jó kommunikációs készséggel, valamint hitelességgel. Világos jövőképet fogalmaz meg, ösztönzi az embereit, és elősegíti az összetartást. Továbbá meg tud birkózni a virtuális vezetéssel járó legfontosabb problémákkal. Útmutatónkban segítsét kap a hatékony otthoni munkavégzés koordinálásához:

  • Könnyen érthető
  • Térítésmentes
  • HR és cégvezetőknek
  • Home office csapat vezetőinek
Virtuális vezetési útmutató segédanyag - OLM Rendszer

Az útmutatóban:

  • Bevezetés a virtuális vezetésbe
  • Távmunka, otthoni munkavégzés, home office?
  • A távmunka vezetői kihívásai
  • Bizalom
  • Kommunikáció
  • Hatékony kommunikáció lépései
  • Társas interakciók és a csapatszellem fenntartása
  • Motiváció
  • Átláthatóság
  • Konfliktusok kezelése
  • Digitális kultúra kialakítása

Töltse le térítésmentesen és minden kötelezettségtől* mentesen.

KÉRJÜK TÖLTSE KI AZ ALÁBBI ŰRLAPOT AZ ÚTMUTATÓ LETÖLTÉSÉHEZ.

A pdf formátumú ismertető anyag a megadott email címére fog érkezni. 

Virtuális vezetési útmutató

Kérjük töltse ki az alábbi űrlapot és a megadott e-mail címre elküldjük az útmutatót.

Hírlevél és Általános Szerződési Feltételek*
Adatkezelési tájékoztató (GDPR)*

*A Virtuális vezetési útmutató letöltéséhez adatai megadása szükséges, melyet az OL Munkaidő Kft mint adatkezelő kezel. Az útmutató ismeretterjesztő anyag mely kötelezettséggel nem jár. Adatait az adatvédelmi irányelveknek megfelelően kezeljük. A megadott email címre a hozzájárulásának megfelelően kizárólag digitalizációs ismeretterjesztő anyagokat továbbítunk cserébe a továbbításhoz és személyre szóló ismeretterjesztő anyagokhoz kérjük el elérhetőségi adatait.
Ez a webhely nem része a Facebook webhelyének vagy a Facebook Inc.-nek. Ezenkívül ezt a weboldalt NEM támogatja a Facebook semmilyen módon.  A Fecbook védjegye a Facebook Inc vállalaté.