Oldal kiválasztása

Időgazdálkodás

Kezelje munkaügyeit automatizálva

Automatizált munkaügyi folyamatok a dolgozó felvételétől a napi feladatokig.

  • Beosztás tervezés

  • Munkaidő nyilvántartás

  • Mobil applikáció

  • Távollétek rögzítése

  • Bérprogram integráció

  • Beléptető rendszer integráció

  • Komplex beosztás tervezés

  • Projekt / költséghely alapú elszámolás

  • Utazási költségtérítés elszámolás

  • EFO menedzsment

Gyors és egyszerű adminisztráció

Megoldásunkkal a törvényi kötelezettségeknek megfelelően tudja elvégezni a HR ügyviteli folyamatokat. Otthoni munkavégzés támogatására (Home Office workflow management) pedig kiválóan alkalmas digitális eszközöket biztosítunk. 

 A személyügyi adatbázisnak köszönhetően a munkatársai minden fontos adata, egyetlen hozzáférhető és biztonságos helyen lesz, ezáltal az adminisztráció hatékonyabbá válik az osztályok számára.  

A beosztástervezőnkkel akár a csoportvezetők/műszakvezetők is el tudják készíteni a beosztásokat. Mindezt úgy, hogy a Rendszer segít a műszakok beosztásában a ’nem munkaügyes’ kollégáknak is. A munkaidő nyilvántartása automatikusan zajlik, figyelembe véve a törvényi sajátosságokat. 

Alkalmazásunk hibamentesen számolja az időadatokat, pótlékokat a bérszámfejtés számára.  Az integrációknak köszönhetően minden piacvezető bérprogramba tudja továbbítani a szükséges időadatokat. A szabadság tervező alkalmazásunkkal pedig online tud szabadságokat tervezni igényelni és jóváhagyni akár okostelefonon is mobil applikációnk segítségével.

Az időgazdálkodás előnyei

Online kezelőfelület

Telepítés nélküli megoldás. A központi kezelő felületen a jogosultsági szinteknek megfelelően lehet az adatokat olvasni és szerkeszteni.

Mobil applikáció

Okos telefonról táblagépről is lehet adatváltozást bejelenteni, értesülni a munkaidő-beosztásokról, közleményekről vagy akár szabadságot igényelni.

Valós idejű adatok

Az ügyvitelhez, munkaidő gazdálkodáshoz szükséges adatok valós időben jelennek meg, ezzel segítve a fontos döntéseket.

Automatizált Munkafolyamatok

A munkaidő-beosztás időadatok pótlékok, munkarendek generálása, szabadságok számítása, jelenlét adatok munkaidőre számítása mind automatikusan zajlik.

Jogszabály Megfelelőség

A Rendszer az aktuális aktuális jogszabályok és rendeletek alapján átnézi a nyilvántartásokat és jelzi, ha valamit javítani szükséges.

Hatékonyság

A mindig hozzáférhető adatoknak és az autonóm feldolgozásnak köszönhetően a HR osztály munkája akár 36%-kal hatékonyabb lehet. A döntéstámogató kimutatásoknak köszönhetően a munkaerőforrás szükségleteknek megfelelően tud tervezni.

Kezelje egyetlen felületen a munkaügyi folyamatait

Nincs több ’fejfájás’ és végeláthatatlan egyeztetés a hiányos adminsztráció miatt, mert a digitális eszközeinkkel minden azonnal elérhető és szerkeszthető.

Az online elérhető kezelőfelület segítségével mindegy, hogy hibrid vagy teljesen otthoni munkavégzés zajlik hiszen az irodából üzemből és bárhonnan elérhető a home office workflow menedzsmentnek köszönhetően.

A személyügyi adatokat és munkaügyi nyilvántartást eddig szétszórva végezték az osztályok és a munkatársai. Ez folyamatos hibázást és rengeteg plusz időt jelentett.

Megoldásunknak köszönhetően egyetlen felhasználóbarát interfészen tudja a szükséges ügyvitelt elvégezni. A Rendszer olyan támogató funkciókkal rendelkezik, amelyek a HR adminisztrátorokat, vezetőket és a dolgozókat is segítik, hogy a munkafolyamatok drasztikusan felgyorsuljanak és mindenki azzal tudjon foglalkozni, amihez igazán ért.

Munkaügyi folyamatok egy helyen - OLM Rendszer
HR modul forradalmi adatkezelés - OLM Rendszer

A munkavállaló életútján át

A dolgozó adatait csak egyszer kell a Rendszerbe rögzíteni és minden egyes munkafolyamatnál készen álnak a feldolgozásra, hogy időt takarítsanak meg Önnek.

Adatváltozás esetén akár okostelefonról vagy asztalieszközről is könnyedén lehet szerkesztheti az adatokat.

A munkaügyekhez bérszámfejtéshez szükséges teljes adatbázis kiterjed az alapadatokra, munkaidő-beosztás, szabadságolás, üzemorvosi vizsgálatok nyilvántartására, de a munkaeszköz munkaruházat nyilvántartásra is.

Beosztások készítése villámgyorsan

Tervezze meg egész évre az egyszerű munkarendeket, egyetlen gombnyomással. A jogszabálymegfelelőségi vizsgálat funkció segítségével akár a ’munkaügyekben kevésbé jártas’ munkatárs is bátran tud a törvényeknek megfelelő beosztásokat készíteni.

Néhány percet vesz igénybe a legkomplexebb munkarendek elkészítése is köszönhetően a munkarend kód előválasztó és a beosztás sablon funkcióknak.

Minden munkatársa a jogosultsági szintjének megfelelő beosztás információkhoz fér hozzá ezáltal a dolgozó, vezető a számukra megfelelő műszakokat látják vagy szerkeszthetik.

Komplex beosztástervező funkción használatával, munkaidő beosztást tud készíteni munkahelyre, munkakörre vagy akár munkaállomásokra bontva is. Képzelje el úgy a komplex beosztástervezőt mint egy fedélzetmestert, aki gondoskodik arról, hogy kihajózva mindig legyen a fedélzeten matróz, másodtiszt, kormányos és kapitány

Munkaidő nyilvántartás - OLM Rendszer

Naprakész munkaidő nyilvántartás

A papír alapú jelenléti ívek és elmaradt aláírások rengeteg fejtörést okoztak az ellenőrzések során. A munkaidő nyilvántartás szakszerű vezetése nagy precizitást igénylő feladat, hogy teljesítse a hitelesség és naprakész állapot kritériumait.

Digitális munkaidő nyilvántartónk akár teljesen automatikusan vezeti az adatokat ezáltal tehermentesítve munkatársait. A beosztás, szabadság, távollét, vagy belépési adatokból a munkaidő megoldásunk Önállóan képes generálni munkaidő nyilvántartást. Önöknek csak az esetleges változásokat kell kézzel rögzíteni.

A munkaidőkeretes foglalkoztatást alkalmazó cégek legjobb barátja, hiszen a bonyolult munkaidőkeretes számításokat egy szempillantás alatt végzi el a Rendszer, figyelve az aktuális szabályokra és törvényekre.

A munkaidőgazdálkodáshoz szükséges kulcsmutatókat azonnal látja a kezelőfelületen és egyedi kimutatásokat is készíthet belőlük.

Viszlát, szabadságos tömbök

A szabadságok megtervezése, távollétek adminisztrálása, jóváhagyása egy igazi rémálom volt. Rengeteg egyeztetéssel és ’kárba veszett munkaórával’ járt a szabadságos tömbök és táblázatokon folytatott szabadság kiadás.

A szabadság/távollét kezelő alkalmazásunkkal egyszerűvé, előre láthatóvá válik a folyamat. A szabadság igényeket online felületen, mobil applikáción keresztül is be lehet nyújtani. A vezetők akár e-mailből vagy telefonról is jóváhagyhatják azokat.

A Rendszerben ötletes mutatók segítik a szabadságolási időszakokat a termelés szükségleteihez igazítani. Továbbá a dolgozók alapadataiból automatikusan számolja a kiadható szabadságokat.

Sőt, a jogszabálymegfelelőségi vizsgálat funkcióval mindig biztos lehet benne, hogy megfelel a törvényi elvárásoknak.

A távollétek (betegség, kiküldetés, táppénz, GYES, GYED, CSED stb.) nyilvántartása egy kattintás, és a munkaidő nyilvántartásban automatikusan vezetésre kerül.

Projekt/költséghely alapú elszámolás

Mindegy, hogy vállalatában hány külön projekten, üzlethelységben, csoportban vagy telephelyeken dolgoznak mert a Rendszerünket úgy alkottuk meg, hogy kényelmesen tudja kezelni a költséghely alapú elszámolásokat. Ha önöknél egy műszakban akár több költséghelyen (pl.: bolt) vagy projekten dolgoznak akkor is azonnal tudja a munkaügyi számításokat elkülönítve kezelni vagy összesíteni.

EFO menedzsment

Imádni fogja ezt a funkciónkat, ha egyszerűsített foglalkoztatottak is dolgoznak a vállalatuknál.

  • Kigyűjti a bejelentendő napokat a beosztások alapján.
  • Elkészíti a T1042E nyomtatványhoz szükséges xml fájlt.
  • Listázza a bejelentések és a NAV nyugta adatait.
  • Támogatja a szabályszerű foglalkoztatást a jogsértés vizsgálattal.

Beléptető rendszer integrációval

Az időgazdálkodási megoldásaink tudása tovább fejleszthető, ha beléptető rendszerrel összekapcsolva használják. A belépési és kilépési adatokból a Rendszer képes kerekítési szabályok alapján, autonóm módon munkaidő kezdetet és véget számolni továbbá munkaidő nyilvántartást rögzíteni. Hiányzás esetén jelzi a távolléte. Csatlakoztassa Rendszerünket meglévő beléptető rendszere hardveres eszközeihez vagy használja az OLM Rendszer megbízható beléptető eszközeit!

Bérprogram integráció

Az OLM Rendszer a munkaügyi nyilvántartás során keletkezett munkaidő adatokat, pótlékokat, szabadság és távollét adatokat összesíti feldolgozza és korszerű API technológiája révén továbbítani képes a piacvezető bérprogramok számára.

Néhány partnerünk

A bizalom fontos számunkra

ISO tanúsítvány - OLM Rendszer

Tanúsítványaink:

Az OL Munkaidő Kft. rendelkezik az ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:20213 tanúsítvánnyal.

Bővebben

5.000+

Több mint ötezer cég használja az OLM Rendszer megoldásait 7 országban. 

200.000+

Az OLM Rendszer több mint kétszázezer felhasználóval rendelkezik.

Nézze meg működés közben

Tudja meg hogyan teszi hatékonyabbá az OLM Rendszer az Ön vállalata HR folyamatait.

Az időgazdálkoás megoldásai részletesebben

Beosztás

Tervezzen beosztásokat játékos könnyedséggel ás  akár egyetlen kattintással, generált munkarend esetén.

Munkaidő

Tartsa naprakészen, pontosan és a törvényeknek garantáltan megfelelően munkaidő nyilvántartását innovatív megoldásunkkal.

Szabadság

Tervezzék meg közösen előre a szabadságokat vállalatánál innovatív megoldásunkkal. Mobil applikációval és emailes értesítésekkel.

Okos beosztás

Munkaidő beosztás munkahelyre, munkakörre vagy akár munkaállomásokra bontva is.