Legyen Önnek is korszerű beléptető rendszere
Díjmentes konzultációnk segítségével szakértőink megismerik a beléptető rendszerhez szükséges igényeit és javaslatot adnak Önnek.
Mindössze 20 perc.
Az OLM Rendszer előnyei:
• Valós idejű adatok, hogy fizikai telephelytől függetlenül, egyetlen online felületen elérje a jelenlt távollét adatokat
• Adatvédelmi szempontból garantáltan megbízható megoldások.
• Intelligens figyelmeztetések (késés, korábbi távozás), automatizált munkaügyi funkciók
Milyen beléptető rendszereket forgalmaz az OLM Rendszer?
Hardveres és szoftveres megoldásokat egyaránt. Hardveres beléptető eszközök esetén kártyás, ujjlenyomatos, forgóvillás és ezek kombinált verzióit, amely az OLM Rendszer szoftvereivel rendelkeznek.
A szoftveres megoldások integrálhatóak meglévő beléptető rendszerekhez ezáltal a régebbi beléptető okos funkciókat kap.
Mit jelent a beléptető rendszer okosítása?
Kiépített beléptető rendszerek ellátása okos funkcióval. Valós idejű adatok automatizált munkaügyi számítások, jelenlét távollét és távollét értesítések online, fizikai telephelytől független kezelőfelület.
Milyen költségekkel lehet számolni a beléptető rendszer bevezetése esetén?
A beléptető rendszereinket kifejezetten nagyvállalatok igényei alapján tervezzük. A beléptető rendszert 100 fő feletti céglétszám felett javasoljuk.
A beléptető rendszer kiépítésének ára függ a választott hardveres elemek és funkcióktól, a belépési pontok számától. Árainkat garantáltan úgy alakítjuk, hogy kedvezőbb ár/érték arányt biztosítsunk a piacon található megoldásoknál.
A beléptető okositás programban Ön pénzt és időt spórol meg mert meglévő rendszerét ruházzuk fel olyan többlet tudással, amely kimutatható időt spórol meg vállalatának. A beléptető rendszer bármikor bővíthetőd új eszközökkel beléptető pontokkal.
Mivel foglalkozik az OLM Rendszer?
Az OLM Rendszer egy professzionális HR digitalizációs eszköz, amellyel a munkaidőnyilvántartást, beosztás, szabadság tervezést tudja elvégezni. Rendelkezünk mobil alkalmazással is.
További szolgáltatásaink:
Beléptető rendszerek
Személyügyi adatbázis és HR adatkezelés
Dokumentum kitöltő és dokumentum tároló alkalmazás
Munkaruházat, munkaeszköz digitális nyilvántartás
Utazási költségterítés digitális nyilvántartása
Vállalati kommunikációs alkalmazás
Kompetencia mátrix alapú, képzés adminisztrációs alkalmazás
Termelés folyamat adminisztráció
Teljesítmény értékelést segítő alkalmazás
Munkavédelmi digitális alkalmazás
Melyek a főbb szolgáltatásaink?
A legnépszerűbb moduljaink a MUNKAIDŐ nyilvántartó, BEOSZTÁS tervező és SZABADSÁG tervező alkalmazás. Személyügyi nyilvántartás megoldásunkkal a fő munkavállalói adatokon túl (core HR) teljes körű adatkezelést tudja hatékonyan elvégezni.
Digitális eszközeink segítségével minden munkaügyi folyamatát 36%-kal hatékonyabban tudja elvégezni az adminisztrációs osztály.
Milyen szoftverekkel lehet integrálni az OLM Rendszert?
Az OLM Rendszer a fejlett rest-api technológiájának köszönhetően bármilyen más alkalmazással integrálható.
A leggyakoribb integrációink:
• Az összesített munkaidőadatokat a piacvezető bérprogramokba továbbítjuk.
• Lehetőség van üzleti intelligencia (BI) programokba vagy más adatvizualizációs szoftverekbe való továbbitásra is.
• Az OLM Rendszer moduljai alkalmasak arra, hogy más hasonló jellegű alkalmazás mellett is használja őket.
Milyen cégeknek ajánljuk az OLM Rendszert?
Az OLM Rendszer minden iparágban jelen van, és ajánljuk bármilyen területre. Rendszerünket kifejezetten a nagyvállalatok igényei szerint alkottuk meg.
Ha az Önök vállalata 100 fő feletti céglétszámmal rendelkezik akkor kiváló választás az OLM Rendszer. 100 fő alatti céglétszám esetén ajánljuk figyelmébe az OL Munkaidő termékeinket melyeket a kisvállalatok igényi alapján fejlesztettünk.
Hogyan lehet a vállalat igényeire szabni az OLM Rendszert?
Első körben az Ön igényei szerint állítjuk össze a vállalata számára ajánlott modulokat. A cége, preferenciái alapján állítjuk be a Rendszert. A bevezetés egy implementációs program keretében végezzük, ahol az önök igényeit figyelembe véve állítjuk be a Rendszert és végezzük el a használati oktatásokat.
Milyen támogatással Rendelkezik az OLM Rendszer?
Support tekintetében díjmentes telefonos és e-mailes ügyfélszolgálattal rendelkezünk, mely elérhető munkaidőben.
Kiemelt kapcsolattartóink rendszeresen ismertetik a legújabb funkcióinkat és segítenek hatékonyan kezelni az OLM Rendszert.
A bevezetés során oktatást tartunk minden felhasználónknak és ügyfelünkként bármikor lehetősége van újra igénybe venni Rendszerhasználati oktatásunkat. E-mellett a platformunkon korlátlanul vehető igénybe a szöveges képes súgónk.
Az OLM Rendszer egy bérprogram?
A Rendszer HR adminisztrációs folyamatok digitalizációjával foglalkozik. A HR ügyvitel folyamán keletkező időadatok, pótlékszámtások szükségesek a bérek számításához is. Ezeket az adatokat tudja továbbítani a bérprogramoknak.
Mennyire biztonságos az OLM Rendszer?
Az OLM Rendszernél a szolgáltatásunk minősége mellett a legjobban az adatbiztonságra törekszünk. Az OLM Redszer megfelel az adatvédelmi irányelveknek, és erre saját garanciákat vállalunk.
Az OL Munkaidő Kft. rendelkezik az
ISO 9001:2015
ISO/IEC 27001:2013
tanúsítványokkal, melyeket az OL Munkaidő Kft.
HR digitalizációs rendszer tervezése, fejlesztése, bevezetése, üzemeltetése és támogatása – folyamatokra ítéltek nekünk.
Az ISO tanúsítványt minden évben felülvizsgálják.
Hogyan zajlik az OLM Rendszer bevezetése?
HR digitalizációs szakértőink felmérik vállalata adminisztrációs folyamatait. Ezek alapján összeálltjuk az Ön vállalatának ajánlott modulokat és funkciókat.
Az implementációs folyamat során, Hyper care programunkban vesz részt, ami azt jelenti, hogy 3 hónapig közösen alaktjuk ki az OLM Rendszer beálltásait és segítünk a Rendszer használatának elsajátításában.
A Rendszer bevezetésével oktatást tartunk a felhasználóinak. A Rendszert kulcsrakészen adjuk át. Természetesen ahogy vállalata igényei változnak úgy bármikor van mód a beállításainak módosítására.