Oldal kiválasztása

Váltson papír- és táblázatok helyett

HR szoftverre

Hagyja, hogy a HR applikációk dolgozzanak Ön helyett

Ismerje meg miért érdemes a papír- és excel tábla alapú személyügyi adminisztrációt elengednie és automatizált HR alkalmazásra cserélni.

Váltson papír-és táblázatok helyett HR szoftverre-OLM Rendszer
Mi a különbség a papír és excel alapú HR adminisztráció és a HR szoftveres között-OLM Rendszer

Mi a gond a ,,hagyományos” HR adminisztrációval?

A hagyományos papír vagy excel táblázat alapú HR adminisztráció folyamata egy labirintushoz hasonlít, ahol rengeteg bürokratikus kört kell futni egy egyszerű műveletért. Egy egyszerű szabadság kérés vagy beosztás szervezés is megannyi vesződséggel jár. Ezzel szemben a HR szoftver önkiszolgáló és automata megoldásaival a folyamatok kisimulnak. Végeredmény kevesebb stressz és több ideje marad az igazán fontos dolgokra.

Hasonlítsuk össze a HR adminisztrációk módját

Szempont:

Adatok átláthatósága

Pontosság

Időráfordítás 

Automatizáció és értesítések 

Jogszabályi megfelelés

Adatbiztonság

Munkavállalói élmény

Riportok

Költségek

Papír:

Szétszórt mappák, nehéz visszakeresni

Sok kézi hiba 

Nagyon lassú

Semmi, mindent kézzel kell figyelni 

Könnyen elvesző adatok

Könnyen elvesző adatok

HR-hez vagy vezetőkhöz kell rohangálni

Nincs, manuális

Olcsónak tűnik, de sok rejtett munkóra

Excel:

Több verzió, bonyolult karbantartani

Képletek hibázhatnak

Gyorsabb, de manuális 

Korlátozott: makrók és manuális beállítás

Könnyen másolható, könnynen hozzáférhető

Könnyen másolható, könnynen hozzáférhető

Kevés dolgozói hozzáférhetőség folyamatos másolás

Sok idő, nagy hibakockázat

Látszólag olcsó, de időigényes

HR szoftver:

Minden adat egy helyen, gyors elérhetőség

Hibamentes számítások automatizáltan

Automatizált folyamatok, időmegtakarítás

Beépített automatizmusok és figyelmeztetések

Automatikusan rendszeresen frissített megfelelőség

Titkosított, jogosultságkezelés, gdpr megfefelőség

Önkiszolgáló funkciók (Pl; adatváltozás, szabadságigénylés)

Egy kattintással, valós idejű riportok

Drasztikusan alacsony munkaóra sporolás

Miben más a HR szoftver?

-főbb tulajdonságok

Gyakorlatilag az összes repetitív feladatot elvégzi Ön helyett. Önkiszolgáló megoldásokkal rendelkezik, amelyek révén közösen tudnak adminisztrációs feladatokat elvégezni. Olyan felhasználó segítő megoldásokkal van ellátva, amelyek réávén olyan mintha saját asszisztense lenne. Egyetlen biztonságos helyen találnak minden valós idejű adatot akár mobil applikáción keresztül is. A valós idejű adatok biztonságáról GDPR kompatibilis eljárások segítenek.

OLM Rendszer-képernyőkép
Az OLM Rendszer megoldásai

Milyen területeken tud HR szoftvert alkalmazni?

– és kiváltani a papírt és excel táblázatokat

Személyügyi adatbázis (Core HR)

Időgazdálkodás

Kompetencia mátrix és képzés menedzsment

Beléptető rendszerek

Kommunikáció

A HR szoftver főbb előnyei

Hatékonyság

Akár 40%-al kevesebb adminisztrációval töltött munkaóra.

Precizitás

Mindig pontos számítások több ezer adat esetén is, azonnal.

Biztonság

Törvényi kötelezettségeknek megfelelő megoldás kiemelt adatbiztonsági megoldásokkal.

A bizalom fontos számunkra

ISO tanúsítvány - OLM Rendszer

Tanúsítványaink:

Az OL Munkaidő Kft. rendelkezik az ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:20213 tanúsítvánnyal.

Bővebben

5.000+

Több mint ötezer cég használja az OLM Rendszer megoldásait 7 országban. 

200.000+

Az OLM Rendszer több mint kétszázezer felhasználóval rendelkezik.

Foglaljon személyre szóló bemutatót

HR folyamat digitalizálási szakértőink nagyon kedvesek és arra várnak, hogy segítsenek Önnek a cége igényei alapján megmutatni milyen korszerű lehetőségek állnak a rendelkezésére, hogy a HR adminisztrációja jelentősen könnyebb legyen