Váltson papír- és táblázatok helyett
HR szoftverre
Hagyja, hogy a HR applikációk dolgozzanak Ön helyett
Ismerje meg miért érdemes a papír- és excel tábla alapú személyügyi adminisztrációt elengednie és automatizált HR alkalmazásra cserélni.


Mi a gond a ,,hagyományos” HR adminisztrációval?
A hagyományos papír vagy excel táblázat alapú HR adminisztráció folyamata egy labirintushoz hasonlít, ahol rengeteg bürokratikus kört kell futni egy egyszerű műveletért. Egy egyszerű szabadság kérés vagy beosztás szervezés is megannyi vesződséggel jár. Ezzel szemben a HR szoftver önkiszolgáló és automata megoldásaival a folyamatok kisimulnak. Végeredmény kevesebb stressz és több ideje marad az igazán fontos dolgokra.
Hasonlítsuk össze a HR adminisztrációk módját
Szempont:
Adatok átláthatósága
Pontosság
Időráfordítás
Automatizáció és értesítések
Jogszabályi megfelelés
Adatbiztonság
Munkavállalói élmény
Riportok
Költségek
Papír:
Szétszórt mappák, nehéz visszakeresni
Sok kézi hiba
Nagyon lassú
Semmi, mindent kézzel kell figyelni
Könnyen elvesző adatok
Könnyen elvesző adatok
HR-hez vagy vezetőkhöz kell rohangálni
Nincs, manuális
Olcsónak tűnik, de sok rejtett munkóra
Excel:
Több verzió, bonyolult karbantartani
Képletek hibázhatnak
Gyorsabb, de manuális
Korlátozott: makrók és manuális beállítás
Könnyen másolható, könnynen hozzáférhető
Könnyen másolható, könnynen hozzáférhető
Kevés dolgozói hozzáférhetőség folyamatos másolás
Sok idő, nagy hibakockázat
Látszólag olcsó, de időigényes
HR szoftver:
Minden adat egy helyen, gyors elérhetőség
Hibamentes számítások automatizáltan
Automatizált folyamatok, időmegtakarítás
Beépített automatizmusok és figyelmeztetések
Automatikusan rendszeresen frissített megfelelőség
Titkosított, jogosultságkezelés, gdpr megfefelőség
Önkiszolgáló funkciók (Pl; adatváltozás, szabadságigénylés)
Egy kattintással, valós idejű riportok
Drasztikusan alacsony munkaóra sporolás
Miben más a HR szoftver?
-főbb tulajdonságok
Gyakorlatilag az összes repetitív feladatot elvégzi Ön helyett. Önkiszolgáló megoldásokkal rendelkezik, amelyek révén közösen tudnak adminisztrációs feladatokat elvégezni. Olyan felhasználó segítő megoldásokkal van ellátva, amelyek réávén olyan mintha saját asszisztense lenne. Egyetlen biztonságos helyen találnak minden valós idejű adatot akár mobil applikáción keresztül is. A valós idejű adatok biztonságáról GDPR kompatibilis eljárások segítenek.


Milyen területeken tud HR szoftvert alkalmazni?
– és kiváltani a papírt és excel táblázatokat
Személyügyi adatbázis (Core HR)
Időgazdálkodás
Kompetencia mátrix és képzés menedzsment
Beléptető rendszerek
Kommunikáció
A HR szoftver főbb előnyei

Hatékonyság
Akár 40%-al kevesebb adminisztrációval töltött munkaóra.

Precizitás
Mindig pontos számítások több ezer adat esetén is, azonnal.

Biztonság
Törvényi kötelezettségeknek megfelelő megoldás kiemelt adatbiztonsági megoldásokkal.
Néhány partnerünk










A bizalom fontos számunkra
Tanúsítványaink:
Az OL Munkaidő Kft. rendelkezik az ISO 9001:2015, ISO/IEC 27001:20213 tanúsítvánnyal.

5.000+
Több mint ötezer cég használja az OLM Rendszer megoldásait 7 országban.

200.000+
Az OLM Rendszer több mint kétszázezer felhasználóval rendelkezik.
Foglaljon személyre szóló bemutatót
HR folyamat digitalizálási szakértőink nagyon kedvesek és arra várnak, hogy segítsenek Önnek a cége igényei alapján megmutatni milyen korszerű lehetőségek állnak a rendelkezésére, hogy a HR adminisztrációja jelentősen könnyebb legyen