Oldal kiválasztása

Próbálja ki vagy rendelje meg

Regisztráljon kockázatoktól mentesen és tesztelje le, hogy Önnek mit tud nyújtani a Törzsadatbázis nyilvántartásunk, vagy vásárolja meg most.

A Törzsadat nyilvántartó előnyei:

• Használatra kész alkalmazás, telepítés nélkül

• Online kezelőfelület

• Jogosultsági szintek

• Előzmény beállítások

• Jövőbeli változás beállítás

• Adat import/ export

• API integráció

• Biztonságos adattárolás

Érdekel a Rendszer, visszahívást kérek
Melyik lehetőséget választja?
Hírlevél és Általános Szerződési Feltételek*
Adatkezelési tájékoztató (GDPR)*
Mivel foglalkozik az OLM Rendszer?

Az OLM Rendszer egy professzionális HR digitalizációs eszköz, amellyel a munkaidőnyilvántartást, beosztás, szabadság tervezést tudja elvégezni. Rendelkezünk mobil alkalmazással is.

További szolgáltatásaink:

Beléptető rendszerek

Személyügyi adatbázis és HR adatkezelés

Dokumentum kitöltő és dokumentum tároló alkalmazás

Munkaruházat, munkaeszköz digitális nyilvántartás

Utazási költségterítés digitális nyilvántartása

Vállalati kommunikációs alkalmazás

Kompetencia mátrix alapú, képzés adminisztrációs alkalmazás

Termelés folyamat adminisztráció

Teljesítmény értékelést segítő alkalmazás

Munkavédelmi digitális alkalmazás

Melyek a főbb szolgáltatásaink?

A legnépszerűbb moduljaink a MUNKAIDŐ nyilvántartó, BEOSZTÁS tervező és SZABADSÁG tervező alkalmazás. Személyügyi nyilvántartás megoldásunkkal a fő munkavállói adatokon túl (core HR) teljeskörű adatkezelést tudja hatékonyan elvégezni.

Digitális eszközeink segítségével minden munkaügyi folyamatát 36%-kal hatékonyabban tudja elvégezni az adminisztrációs osztály.

Milyen szoftverekkel lehet integrálni az OLM Rendszert?

Az OLM Rendszer a fejlett rest-api technológiájának köszönhetően bármilyen más alkalmazással integrálható.

A leggyakoribb integrációink:

• Az összesített munkaidőadatokat a piacvezető bérprogramokba továbbítjuk.

• Lehetőség van üzleti intelligencia (BI) programokba vagy más adatvizualizációs szoftverekbe való továbbitásra is.

• Az OLM Rendszer moduljai alkalmasak arra, hogy más hasonló jellegű alkalmazás mellett is használja őket.

Milyen cégeknek ajánljuk az OLM Rendszert?

Az OLM Rendszer minden iparágban jelen van, és ajánljuk bármilyen területre. Rendszerünket kifejezetten a nagyvállalatok igényei szerint alkottuk meg.

Ha az Önök vállalata 100 fő feletti céglétszámmal rendelkezik akkor kiváló választás az OLM Rendszer. 100 fő alatti céglétszám esetén ajánljuk figyelmébe az OL Munkaidő termékeinket melyeket a kisvállalatok igényi alapján fejlesztettünk.

Hogyan lehet a vállalat igényeire szabni az OLM Rendszert?

Első körben az Ön igényei szerint állítjuk össze a vállalata számára ajánlott modulokat. A cége, preferenciái alapján állítjuk be a Rendszert. A bevezetés egy implementációs program keretében végezzük, ahol az önök igényeit figyelembe véve állítjuk be a Rendszert és végezzük el a használati oktatásokat.

Milyen támogatással Rendelkezik az OLM Rendszer?

Support tekintetében; díjmentes telefonos és e-mailes ügyfélszolgálattal rendelkezünk mely elérhető munkaidőben.

Kiemelt kapcsolattartóink rendszeresen ismertetik a legújabb funkcióinkat és segítenek hatékonyan kezelni az OLM Rendszert.

A bevezetés során oktatást tartunk minden felhasználónknak és ügyfelünkként bármikor lehetősége van újra igénybe venni Rendszerhasználati oktatásunkat. E-mellett a platformunkon korlátanul vehető igénybe a szöveges képes súgónk.

Az OLM Rendszer egy bérprogram?

A Rendszer HR adminisztrációs folyamatok digitalizációjával foglalkozik. A HR ügyvitel folyamán keletkező időadatok, pótlékszámtások szükségesek a bérek számításához is. Ezeket az adatokat tudja továbbítani a bérprogramoknak.

Mennyire biztonságos az OLM Rendszer?

Az OLM Rendszernél a szolgáltatásunk minősége mellett a legjobban az adatbiztonságra törekszünk. Az OLM Redszer megfelel az adatvédelmi irányelveknek és erre saját garanciákat vállalunk.

Az OL Munkaidő Kft. rendelkezik az

ISO 9001:2015 

ISO/IEC 27001:2013 

tanúsítványokkal, melyeket az OL Munkaidő Kft:

HR digitalizációs rendszer tervezése, fejlesztése, bevezetése, üzemeltetése és támogatása – folyamatokra ítéltek nekünk.

Az ISO tanúsítványt minden évben felülvizsgálják.

Hogyan zajlik az OLM Rendszer bevezetése?

HR digitalizációs szakértőink felmérik vállalata adminisztrációs folyamatait. Ezek alapján összeálltjuk az Ön vállalatának ajánlott modulokat és funkciókat.

Az implementációs folyamat során, Hyper care programunkban vesz részt, ami azt jelenti, hogy 3 hónapig közösen alaktjuk ki az OLM Rendszer beálltásait és segítünk a Rendszer használatának elsajátításában.

A Rendszer bevezetésével oktatást tartunk a felhasználóinak. A Rendszert kulcsrakészen adjuk át. Természetesen ahogy vállalata igényei változnak úgy bármikor van mód a beállításainak módosítására.

Mennyibe kerül az OLM Rendszer?

Minden nagyvállalat igényei eltérnek, ezért az árak kialakítása folyamán számitásba vesszük a Rendszerben kezelt dolgozók számát, az igényelt modulokat és funkciókat. Ajánlatunkat úgy alaktjuk, hogy garantáltan kedvezőbb legyen ár-érték arányban, a piaci többi résztvevőjéhez képest.