Virtuális vezetési útmutató
-Kézikönyv vezetők számára a hatékony otthoni munkavégzés koordináláshoz
A munkavállalók otthoni munkavégzésének irányítása-bár sok előnnyel jár-mégis számos kihívást tartogat magában. Egy jó vezetőnek rendelkezni kell empátiával, döntési képességgel, jó kommunikációs készséggel, valamint hitelességgel. Világos jövőképet fogalmaz meg, ösztönzi az embereit, és elősegíti az összetartást. Továbbá meg tud birkózni a virtuális vezetéssel járó legfontosabb problémákkal. Útmutatónkban segítsét kap a hatékony otthoni munkavégzés koordinálásához:
- Könnyen érthető
- Térítésmentes
- HR és cégvezetőknek
- Home office csapat vezetőinek
Tartalom
- Bevezetés a virtuális vezetésbe
- Távmunka, otthoni munkavégzés, home office?
- A távmunka vezetői kihívásai
- Bizalom
- Kommunikáció
- Hatékony kommunikáció lépései
- Társas interakciók és a csapatszellem fenntartása
- Motiváció
- Átláthatóság
- Konfliktusok kezelése
- Digitális kultúra kialakítása
Töltse le térítésmentesen és minden kötelezettségtől* mentesen.