Oldal kiválasztása

Frissítéseink márciusban v2025.4.0

ápr 23, 2025 | Frissítés | 1 hozzászólás

Az OLM Rendszer 2025 áprilisi verzió frissítés csomagja a következő újításokat tartalmazza.:

 

• Felhasználó blokkolás feloldása

• Munkaidőkeret előválasztó testre szabása

• Új technikai munkaidőkeret pótlék

• Tömeges importálás a dokumentumtárba

• Értesítő üzenet sablon a beosztás változásáról

• Szabadság típusok automatikus átvezetése a következő évre

 

Felhasználó blokkolás feloldása

 

HR szoftverünk biztonsági megoldásainak célja az adatok maximális védelme. A túlterheléses bot támadások ellen fejlesztettük ki a belépési blokkolás funkciónkat, amely akkor lép életbe, ha a belépési felületen egymás után többször is helytelen felhasználónévvel vagy jelszóval próbálják megkísérelni a belépést. Ebben az esetben a belépő személy számára elérhetetlenné teszi a további próbálkozásokat.

Felhasználó blokkolás feloldása

Mostantól lehetősége van a megfelelő jogosultság birtokában az adott személy blokkolásának a feloldására. Egy külön felületen látja a blokkolt felhasználók listáját, ahol a belépési blokkolást manuálisan fel tudja oldani. Kérjük, hogy mindig győződjön meg róla, hogy valóban egy munkatársa vétette el a belépési adatait és csak utána engedélyezze a belépést.

Munkaidőkeret előválasztó testre szabása

A munkaidőkeretes foglalkoztatás számos előnyt és legalább annyi odafigyelést igényel-adminisztratív szempontból. Szerencsére egy újabb remek funkcióval tettük gördülékenyebbé a munkafolyamatot.

Hozzon létre 2-3-4-6 havi munkaidőkeret sablonokat és adja meg, hogy az adott keret szerződése mely időponttól meddig érvényes. A már létrehozott munkaidőkeret sablonokat a munkarendek menüpont alatt a dolgozóhoz tudja rendelni.

Munkaidőkeret előválasztó testre szabása az OLM Rendszerben

Mostantól kezdve lehetősége van a munkaidőkeret szerződéseknek megfelelően a kereteket időponthoz állítani. Ez után a rendszer automatikusan figyelembe munkarendek kiválasztásánál a dolgozó munkaidőkeret lehetőségeit és az előválasztóban csak azokat jeleníti meg amelyek aktuálisan ,,élő” munkaidőkeretnek számítanak.

A megoldás előnye, hogy a sok munkaidőkeret szerződéssel dolgozó cégeknél kevesebb a tévedési lehetőség és gördülékenyebb a folyamat, mert nem kell a már ,,nem használt, vagy lejárt” munkaidőkereteket figyelembe venni az adminisztrátornak.

Olyan esetben amikor a dolgozót visszalépteti aktív állományba és korábban volt beállítva munkaidőkeretes munkarendje akkor a szoftver ezt jelzi önnek. Ezáltal lehetősége nyílik az elavult a munkarendet aktuálisra frissíteni a dolgozóhoz rendelésnél.  

Új technikai munkaidőkeret pótlék

 

Új pótlék számítási megoldásunk segítségével könnyebén meg tudja állapítani, hogy a munkavállaló a ledolgozott órái alapján mennyit teljesített a munkaidőkeret szerződésben vállaltakból és mennyi volt az esetleges túlóra.

Új technikai munkaidőkeret pótlék az OLM Rendszerben

Példa:

Gipsz Jakab hétfői beosztásában 08:00-16:00 szerepelt és Jakab 8:00-16:00-ig dolgozott a jelenléti adatok alapján. Ebben az esetben 8 munkaórát használt fel a szerződéséből.

Jakab keddi beosztása szintén 08:00-16:00-ig tartott, de a 07:00 órakor kezdett munkához és 15:00-kor távozott. Ebben az esetben 8 órát dolgozott, de a munkaidőkeret szerződése alapján 7 órát teljesített a keretből. Az 1 órát már pótlék számítás alapján kell elszámolni.

Szerdán Jakabnak nem volt munkaidő beosztása, de 08:00-16:00-ig dolgozott ezért a munkaidőkeret szabályoknak megfelelően, a szerződésben meghatározott keretből 0 órát teljesített, de 8 munkaóráét kell pótlékban elszámolni neki.

A technikai pótlék opcionális mutatóként igényelhető a munkarendek menüponthoz. Amennyiben felkeltette érdeklődését kérjük jelezze kiemelt kapcsolattartójának vagy ügyfélszolgálatunknak az ugyfelszolgalat@olm.hu email címre.

Tömeges importálás a dokumentumtárba

Dokumentumtár megoldásunkkal egyetlen biztonságos helyen kezelheti, rendszerezheti tárolhatja a dolgozókhoz kapcsolódó dokumentumokat. Mindezt jogosultság függően akár önkiszolgáló formában is.

A dokumentumtáron belül lehetősége van olyan mappák létrehozására, amelyet jogosultságnak megfelelően, közösen használnak és olyan könyvtárra, amely a dolgozókhoz kötődnek.  

Mostantól lehetősége van dolgozókhoz tömegesen is dokumentumokat feltölteni. Ehhez nem kell mást tenni, mint a dolgozó adószámát feltüntetni a tömörített (ZIP) dokumentum csomagon és importálni a szoftverbe. A rendszer automatikusan a megfelelő dolgozó alá tölti fel és csomagolja ki a dokumentum csomagot.

Tömeges importálás a dokumentumtárba-OLM Rendszer

A megoldás kiválóan alkalmas például munkaidőjegyzékek, munkaszerződések, vagy bármilyen dokumentumok gyors dolgozóhoz rendelt feltöltésére ezáltal időt spórolva meg önnek.

Ha még nincs korszerű dokumentumtára a szoftverünkben akkor jelezze érdeklődését az ugyfelszolgalat@olm.hu email címen.

.

Értesítő üzenet sablon a beosztás változásáról

Innovatív kommunikációs modulunkkal híreket értesítőket és rengeteg esemény alapú automata üzenetet lehet készíteni, amelyek különböző helyzetekben és időben jelennek meg a kollégának. Ilyen lehet egy munkaszerződés változás értesítő vagy egy üdvözlő üzenet és tudnivalók az onboarding folyamán, de akár egy születésnapi köszöntőre is van mód. Az üzenetek megjelenhetnek a szoftveren belül továbbá e-mailban és a mobil applikációnk felületén, illetve ,,push” üzenetben is.

Értesítő üzenet sablon a beosztás változásáról-OLM Rendszer

Új funkciónk segítségével a beosztások változása esetén, egy kattintással tudja munkatársait értesíteni. Az értesítő üzenetben minden fontos információt megtalál az érintett dolgozó. Az értesítő megjelenhet a szoftver üzenetek bejegyzések menüpontjában, e-mailban és HR mobil alkalmazás ,,push” üzenetében is ezáltal garantálva, hogy eljut a fontos hír.

Szabadság típusok automatikus átvezetése a következő évre

A Munka törvénykönyve alapján a rendszer automatikusan számolja a dolgozó alapadataiból az alapszabadságot, az életkor után járó pót szabadságot, a gyermekek után járó pótszabadságokat és az előző évről áthozott szabadságokat. A szabadságtervezéshez számos egyéb szabadság típust lehet a dolgozóhoz rendelni. Ezen szabadság napokat manuálisan kell rögzíteni a felhasználáshoz és eddig évente kellett újra rögzíteni.

Szabadság típusok automatikus átvezetése a következő évre

Új funkciónkkal a fogyatékkal élő gyermek után járó és az egészségkárosodást szenvedett munkavállaló-, után járó pótszabadságokat a rendszer automatikusan átviszi a következő évre, amennyiben azok nem kerültek a tárgyévben felhasználásra. A beállításokhoz kérjük nézze meg a rendszerüzenetben elérhető ismertető videónkat.

Ha felkeltette érdeklődését ez a funkció akkor bátran jelezze ügyfélszolgálatunknak az ugyfelszolgalat@olm.hu e-mail címen.

Fedezze fel mélyebben az OLM Rendszert

Ha még nem ügyfelünk akkor kérjen díjmentesen bemutatót, ahol szakértőink segítenek digitalizálni HR folyamatait szoftverünkkel. Amennyiben már felhasználónk a frissítésekről szóló részletes videó bemutatót megtekintheti rendszerében az ‘Üzenetek’ alatt.