Oldal kiválasztása

Frissítéseink januárban v2025.1.0

jan 24, 2025 | Frissítés | 1 hozzászólás

Az OLM Rendszer 2025 januári verzió frissítés csomagja a következő újításokat tartalmazza.:

Ha Ön már felhasználónk akkor tekintse meg részletes videónkat az ’Üzenetek’ menüpont alatt szoftverében!

 

 

  • Termelési funkciócsoport fejlesztések
  • Kötelező mezők a törzsadatokban
  • Új szűrő feltételek az okos szűrőben
  • Jogcímek manuális rögzítésének tiltása sablon
  • Munkarend beállítások jövőbeni kezdettel
  • Költséghelyek megjelenítésének optimalizálása
  • Új export sablonok

 

Termelési funkciócsoport fejlesztések

A projektek hatékony előre mozdításához szükséges, hogy lássuk mennyi munkaórát fordítottak a csapat résztvevői az adott projektre ezáltal nyomon követhető az előrehaladás.

A Termelés funkciócsoport alatt lehetősége van egy dolgozónak rögzíteni, hogy a különböző projekteken hány órát dolgozott. Az összesített adatokat pedig exportálhatja jelentésekhez vagy tervezési feladatokhoz statisztikához.

Projekt idő rögzítése termelés funkcióban-képernyőúkép-OLM Rendszer

Kötelező mezők a törzsadatokban

Jól jön, ha már a kezdésnél is a megfelelő adatok kerülnek rögzítésre ezáltal garantálható, hogy a későbbi adminisztráció is pontos lesz.

A Törzsadatoknál mostantól lehetősége nyílik kötelező mezőket létrehozni. Jellemzően egy adott munkafolyamat vagy adminisztrációs körhöz szükséges részadatoknál érdemes alkalmazni. Segítségével hibamentesen lehet az adminisztráció.

Kötelező mezők létrehozása törzsadatokban -képernyőúkép-OLM Rendszer

Példa:

Gyakorló Kft.-nél ügyelnek a munkavállaók rendszeres képzésre ezért gyakran indítanak Angol nyelvű kurzusokat. Az adminisztrátor ezért felveszi az ,,Angol képzést” a kurzushoz szükséges attribútumaival. (egységét:órában, mértékét:darabban, képzési alkalmak összes számát: 10alkalmas. A képzés kezdetét és záróidejét.) Ezután a törzsadatokban a rögzítő munkatárs amikor egy dolgozóhoz szeretne Angol, képzést rendelni akkor csak akkor tud tovább haladni ha ezeket az adatokat megadja.

Új szűrő feltételek az okos szűrőben

Az okos szűrő segítségével hatékonyan tud szűrni az adatok és adatcsoportok között. Az okos szűrőben egy és több feltétel megadásával is tud szűkíteni az a keresési találatok között.

A felhasználók visszajelzései alapján új alapértelmezett szűrési feltételekkel bővítettük a szűrőfeltételeket.

 

Új szűrési feltételek okos szűrőben 2025-január-képernyőúkép-OLM Rendszer

Az új szűrési feltételek a következők:

Automatikus jelenlét vezetés, Automatikus munkaidő nyilvántartás, Munkaközi szünet, Beosztás sablon, Szerződés szerinti napi munkaidőkeret, Munkaidőkeret

Jogcímek manuális rögzítésének tiltása sablon

Az OLM Rendszerben kifinomult módon lehet szabályozni a felhasználókhoz köthető jogköröket és hozzáféréseket, hogy az önkiszolgáló megoldásaink garantáltan megfeleljenek az adatbiztonsági követelményeknek.

A megoldásaink lényege, hogy minden dolgozóhoz -vagy dolgozók egy csoportjához- a megfelelő felhasználói jogosultságokat lehessen kapcsolni. Így mindenki annyit lát vagy szerkeszthet a szoftverben amennyire szüksége van és nem többet.

A szabadság és távollét tervezések esetén ahány cég annyi féleképpen engedélyezik a munkavállalók saját kérvényeinek rögzítését. Van, ahol bármilyen jogcímet beírhat a távollét okaként a dolgozó. Van olyan vállalat, ahol a HR osztály vagy felettes véglegesíti a jogcímeket. Utóbbi esetén a ,,manuális rögzítés tiltása”- beállítás javasolt a dolgozók számára.

Eddig minden dolgozóhoz egyenként kellett ezt beállítania, de mostantól sablonunk segítségével egyszerre és gyorsan tudja dolgozók csoportjánál megadni a manuális rögzítés tiltását.

 

Munkarend beállítások jövőbeni kezdettel

Az új dolgozó felvételénél számos munkarenddel kapcsolatos adatot tud beállítani, hogy később a szoftver automatikusan végezzen nyilvántartásokat. Sok esetben pedig változik a munkavállaló munkarendje a cégnél.

Új kényelmi funkciónknak köszönhetően a munkarend beállításokat már korábban is megteheti, mint a belépés vagy munkakezdés vagy a konkrét szerződés szerinti változás. Jól jön ez a funkció a preboarding vagy onboarding folyamat közben is.

Elég a munkarendet (pl. Általános/Munkaidőkeretes) és a munkarendhez kapcsolódó információkat (Pl.: Munkaidő kezdete vége, Munkaközi szünet stb.) előre megadnia. A szerkesztés végén megjelölheti, hogy változás, milyen kezdődátumtól lépjen életbe. Ezután a rendszer már automatikusan fogja az adott időponttól figyelembe venni a nyilvántartás során az előválasztó adatait. (Pl.: beosztás, munkaidő, szabadság/távollét)

 

Költséghelyek megjelenítésének optimalizálása

2025 a gyorsítás éve az OLM Rendszernél. Ezért folyamatosan érkeznek olyan fejlesztések, amelyek mind az Ön munkáját hivatottak gördülékenyebbé tenni, mind pedig a szoftver működését tudja gyorsítani.

A sok költséghellyel rendelkező felhasználóink visszajelzései alapján a ’Költséghelyek’ menüpontban található felsorolást úgy módosítottuk, hogy lapozhatóvá váljanak a sorok és oszlopok. Ilyen módon könnyebben áttekinthetőek a költség helyek adatai és gyorsabb a betöltésük is.

Új export sablonok

Egy vállalat hatékony működésének a záloga, ha megfelelő adatokra támaszkodik. A pontos statisztikák és riportok ezt segítik elő. Az OLM Rendszerben több száz export lehetőség volt eddig is elérhető. Most új adatok és dimenziók lehetőségével bővítettük a funkciót.

A napi exportok és az időszakos exportokesetén a megszokott adatok mellett (Pl.: érkezés, távozás, jelenléti idő, stb.) meg lehet jeleníteni a ’Munkarendeket’, beosztás sablonok nevét, beosztás sablon beállítás kezdetét, jogviszony végét, jogviszony tervezett végét.

Fedezze fel mélyebben az OLM Rendszert

Ha még nem ügyfelünk akkor kérjen díjmentesen bemutatót, ahol szakértőink segítenek digitalizálni HR folyamatait szoftverünkkel. Amennyiben már felhasználónk a frissítésekről szóló részletes videó bemutatót megtekintheti rendszerében az ‘Üzenetek’ alatt.