Oldal kiválasztása

Az OLM Rendszer v2023.3.0 verzió frissítés csomagja a következőket tartalmazza:

V2023.3.0

• Jogcímek dolgozóhoz rendelése

• Beosztás sablon fejlesztés

• Adatbehelyettesítési szabályok létrehozása

• Dolgozói kártyaadatok visszamenőleges rögzítése

• Rendszer teljesítmény optimalizálás

Jogcímek dolgozóhoz rendelése

A dolgozók jogosultságainak a beállításainál már azt is megadhatja, hogy a rendszerben a költséghely vezetők milyen jogcímeket lássanak így biztos lehet benne, hogy csak a valóban releváns jogcímen szereplő dolgozók adatai lesznek elérhetőek a számukra.

Jogcímek dolgozóhoz rendelése - OLM Rendszer

Beosztás sablon tovább fejlesztés

A beosztás sablon funkcióval a munkaidőkeretes beosztások tervezését tudja néhány kattintással elvégezni ismétlődő időszakokra.

Mostantól a beosztás sablon szerkesztőben is egyetlen kattintással tudja minden dolgozónak kiadni az esedékes szabadságot az adott napra. Nincs szükség az adott napra beosztott dolgozóknak egyenként bejelölni a szabadságokat ezáltal időt spórol meg.

Példa:

Próba Kft-nél kötelező szabadnapot írnak elő április 20-ára. Ekkor az adminisztrátor beállítja a kérdéses időszakot és a nap oszlopot kijelöli majd rögzíti a szabadságot. Az április 20-ra beosztott dolgozók megkapják a szabadságot.

Beosztás sablon tovább fejlesztés - OLM Rendszer

Adatbehelyettesítési szabályok létrehozása

Mostantól a Kommunikációs és a Dokumentum modulban is egyszerűen tud adatokat beszúrni a saját készletei alapján.

Tegyük fel a Kommunikáció modulban egy gyors üzenetet szeretne létrehozni születésnapokkal stb ekkor az adott dátummal szereplő előre létrehozott adatbehelyettesítési szabályt csak illessze be az üzenetbe.

A dokumentum kitöltő modulban könnyedén be tudja helyettesíteni a dolgozók vagy a vállalat egyes alapadatait az előre létrehozott szabályokkal így még gyorsabb tudja tömegesen elkészíteni a munkavállalók vagy a cég számára a dokumentumokat.

Adatbehelyettesítési szabályok létrehozása - OLM Rendszer

Dolgozói kártyaadatok visszamenőleges rögzítése

Új alkalmazott felvételekor előfordulhat az a helyzet, hogy a dolgozó már munkába állt, de csak később kapja meg a munkavállalói kártyáját. Mostantól a rendeszünkben létrehozott új dolgozói kártya adatokat akár visszamenőlegesen is (maximum a jogviszony kezdetéig) létre tudja hozni mely tartalmazhatja akár a 3 hónapnál nem régebbi kártya adatokat is.

Egyedi fejlesztések

Amennyiben igényelt egyedi fejlesztést kiemelt kapcsolattartónk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot vagy érdeklődjön az ugyfelszolgalat@olm.hu – e-mail címen.

Köszönjük, hogy elolvasta legfrissebb fejlesztési híreinket. Rendelje meg őket vagy kérje értékesítő kollégáinkat, hogy mutassák be Önnek!

Ha még csak fontolgatja az OLM Rendszer bevezetését, esetleg különálló moduljaink ragadták meg a figyelmét akkor igényeljen bátran visszahívást itt további információkért!

Érdekel a Rendszer, visszahívást kérek
Hírlevél és Általános Szerződési Feltételek*
Adatkezelési tájékoztató (GDPR)*