Fontos, hogy azonosítsuk, hogy mi az, ami kiváltja ezt a helyzetet, mit csinálunk rosszul. Bár egy nap 24 órából áll, de néha a 48 vagy 72 is kevés lenne. Nem elég, hogy a feladatokat meg kell csinálni, de azokat jól kell elvégezni, ahhoz, hogy sikeresen vigyenek céljaink felé. Hiszen a végeláthatatlan munka nem egyenlő a hatékony munkával!
Egyik percben még egy prezentáción dolgozik, a másik percben már közbe jön egy megbeszélés, a harmadikban pedig a kollégák kérdésekkel bombázzák, amire ott helyben kell válaszolnia. És tessék! máris elcsúszott az első feladatával! És ez napról napra így megy! Úgy érzi, megfullad a sok teendőben, nem tud maximálisan teljesíteni, így hibát hibára halmoz. Hiába igyekszik jobban odakoncentrálni, kicsit szervezettebb lenni, egyszerűen elúszik az idő tengerében.
Azonban ez a probléma nem csak az Ön, de a cége életében is felütheti a fejét! Valahogy nem működik minden olyan olajozottan, mint kellene. A kollégáknak túlórázni kell, hogy egy projektet időben véghez vihessenek, vagy haza kell vinniük a munkát, de az sem ritka, hogy egyszerűen szétcsúsznak a feladatok a dolgozók kezei között.
A vállalkozás működése pedig messze nem olyan eredményes, mint ahogy azt szeretné. Ez persze nem kizárólag a rossz munkaerőn, hanem a rosszul szervezett munkán, a rossz időhatékonyságon múlik. Természetesen van olyan helyzet, hogy a munkaerőhiány miatt is komoly túlterhelésnek vannak kitéve a dolgozók, de a bejegyzés sorozatunk segítségével enyhítünk ezen a helyzeten.