Kilépett dolgozó visszaléptetése jövőbeli dátumra
A munkaerő fluktuáció korunk egyik nagy kihívása, amelyet az OLM Rendszer is több ponton kezel. Korábban vezettük be a jövőbeli dolgozó funkciónkat melynek lényege, hogy a jogviszony kezdete előtt is rögzítheti a dolgozó adatait a Rendszerbe és a jogviszony kezdetét figyelembe veszi a Rendszer.
Sőt! A beosztásokat is előre elkészítheti a dolgozó számára, hogy mire munkába áll minden flottul várja és automatikusan elinduljon a munkaügyi nyilvántartása.
Ennek a funkciónak a kiterjesztése, hogy amennyiben a munkavállaló jogviszonya megszűnik és később előreláthatólag újra dolgozni kezd egy időintervallumon belül akkor Önnek csak a jogviszony újbóli kezdetét kell felvennie, hiszen a munkaügyi adatokat a törvényeknek megfelelően tárolnia kell. A kiterjesztett funkciót igényelje meg itt.
Módosítható költséghely és munkakör neve
Egy cég életében nagyon sok apró változás következik be, hiszen a siker folyamatos adaptációt követel meg. Tévedni emberi dolog és gyakran vétünk apróbb hibákat, de szerencsére ezzel az újítással most már könnyedén tudja korrigálni adatait.
- Mostantól a Költséghely nevét egy kattintással tudja megváltoztatni, illetve javítani.
- Változott a munkakör vagy elírás történt? Sebaj, egy kattintással tudja átírni vagy korrigálni.
Bővített készenlét pótlék funkciók
A készenlét pótlékok funkciókat bővítettük egyedi megrendelésre. Újfajta pótlék számolások készültek a készenléthez. Szabályozható, hogy az egyes pótlékok a munkaidő vagy a készenlét exportokon jelenjenek meg (vagy mindkettőn) ezáltal könnyebb áttekinteni a készenlét pótlékokat.
Beosztás kódok vezetőhöz rendelve
A beosztástervezéssel megbízott vezetők munkáját teszi még könnyebbé az személyre szabható megoldásunk. A különböző beosztás kódokat hozzá lehet rendelni a vezetőkhöz. Az eredmény, hogy a beosztással megbízott vezető csak azokat a beosztás kódokat tudja használni, amelyekre biztosan szüksége van. A kódok panelben is csak a személyesen hozzárendelt kódok közül tud választani. Ez csökkenti az információ feldolgozással járó terhelést és a beosztások tervezése pontosabbá válik a ’nem munkaügyes’ alkalmazottak számára is. Az exportokban is szintén a lehetséges beosztások kódjai jelennek meg.
Kilépési dátum, dupla megerősítéssel
A magas munkatempó és gyakran előforduló multitask apró hibázásokhoz vezet, amelyek hatása gyakran sokkal nagyobb horderejű mint maga a hiba. A felméréseink alapján a dolgozók kilépésének dátuma gyakran tévesen kerül rögzítésre és ezáltal értékes a munkaügyi, beosztás, munkaidő nyilvántartás adat kerül a lomtárba. Szerencsére az automatizálás segít ezt kiküszöbölni.
A Rendszer mostantól megerősítést kér ha a 15 napnál régebbi a dolgozó kilépésének a dátuma olyan formában, hogy a kilépés dátumát ismét be kell írni, ezáltal az elgépelések vagy téves rögzítések kockázata csökkenthető. Sőt! Az Mt. által meghatározott kilépés után is megőrzésre szoruló fontos munkaügyi adatok nagyobb biztonságban lesznek.