Termékek/szolgáltatások digitalizációja
A termékek és szolgáltatások digitalizálásának kiemelt szerepe van az ügyfelek megszerzésében és megtartásában. Sokszor már a gyorsaság, a zökkenőmentes ügyintézés is elegendő, hogy pozitív benyomást keltsen az ügyfélben. Ezen terület transzformációjánál is az elsődleges szempont a kimagasló felhasználói élmény biztosítása, ami egy meghatározó tényező a vevői lojalitás kialakulásában.
A termékek és szolgáltatások digitális újradefiniálását jól példázza a banki szektor vagy a tömegközlekedés, amikor is már egy tranzakció intézése vagy egy jegyvásárlás percek alatt, otthonról is megoldható. De ugyanilyen jelentőséggel bír a különböző termékek vagy az élelmiszerek online vásárlása is.
A különböző területetek átalakítása akkor lesz igazán sikeres és hatékony, ha a piaci trendeknek megfelelő technológiai irányzatokkal vannak támogatva. Nem titok, hogy ez nagy kihívás elé állítja a cégeket, ugyanakkor fontos szempont, hogy a korszerű eszközpark mellett ez jelentheti a győzelem zálogát.